onsdag 28 september 2011

Feelis

Vi var på söndagen med Li i skogen och plockade kottar. På äventyr kallade hon det. Och det var det väl nog, även för mig, när jag märkte att vi gått vilse. Eller inte kanske vilse, men plötsligt var vi på gränsen till människors bakgårdar och jag visste inte hur vi skulle komma bort utan att behöva gå igenom någons gård. Ifall någon skulle ha varit på gården kunde vi ju ha frågat ifall vi kan gå igenom deras gård för att komma hem, men jag täcktes inte bara gå där igenom när jag såg att bilen står på gården, dom var ju såklart hemma. Så vi gick, och gick lite till, och till slut kom vi ut ur skogen på ett bekant ställe. Hemvägen bar jag Li på ryggen, stackaren var helt utmattad av allt gående. Men hon påstod att det var roligt, och visst var det ju det.

Här ligger nu kottarna som vi verkligen jobbade för, hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar