tisdag 29 november 2011

Inför julen



Min mamma hade gjort ett fint blomsterarrangemang med hjälp av en röd skål från Ikea (överst på bilden) en julstjärna och några cyclamen. Måste kurva via Ikea denhär veckan och köpa skålen i både vitt och rött. Har dessutom en del andra saker också som jag planerat att köpa i samma veva. Blev helt förälskad i den beigea bordsduken från Ikea (finns även på bilden ovan), och såklart en massa ljus. Från Hemtex hittade jag ett fat i betong för endast 12,95€, så den tänkte jag fylla med en massa levande ljus. Sånt har jag för mig denna vecka. Och en massa förberedelser inför veckoslutets 3-årskalas. Så undra inte ifall jag är lite frånvarande denhär veckan. Ja, och så måste jag ju dessutom fixa ett projekt till slut som prinsessan ska få till födelsedagspresent. Återkommer senare i veckan angående projektet (ifall jag överhuvudtaget får det slutfört tills dess...).

Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar