tisdag 1 november 2011

Loppisfynd

Var som sagt på barnloppiset på söndagen, och herregud så mycket folk och saker! Denna gång fyndade jag inte så mycket för vi har redan skaffat all vinterutrustning åt Li, men denhär härliga Duplo dockan med bebis hittade jag:



Li är helt förälskad.

Och vet ni, vilken härlig måndag morgon vi hade då Li bestämde sig för att vakna kl. 5 på morgonen! Oh joy. Och jag som hade tänkt att vi får sova en timme längre på morgonen i och med vintertiden. My ass! Men som tur är det tisdag, en mycket bättre dag, och vi har fått sova till t.o.m. kl. 6 imorse. Och det är ju redan lyx i jämförelse.

 

1 kommentar:

  1. malinofreja2011-11-03 16:00

    Min mamma fyndade barnvagen för en tid sedan på ett lopptorg. Och jag kunde inte förstå hur det kan vara en duplo barnvagn för inte fick jag duplo gubbarna att passa ihop med vagnen. Men nu förstår jag. :)

    SvaraRadera