tisdag 15 november 2011

♬Somewhere, all that we leave behind lingers on, longing for lullabies♪

Favoritlekarna för tillfället är allt som har att göra med matlagning och butiksbesök. Igår hade Li lagat mat åt oss vilket hon stolt serverade iklädd prinsessklänningen. Tog ytterligare lite bilder från Li:s rum.









Mamma, nu ska du sitta ner, det är matdags!

Jag fick för ett tag sedan sex tavlor av min mamma som min mosters väninna har ritat för 25 år sedan, bilder från en av mina all-time-favorit-barnböcker Majas Alfabet. Måste ännu hitta passliga ramar så kan vi hänga upp dom på väggen i Li:s rum.

Tisdag, härligt solsken och Spotify som spelar min favoritlåt för tillfället:

Kleerup – Longing For Lullabies (Feat. Titiyo)

Man behöver inte så mycket annat. Lovin't! Ha en härlig dag!

2 kommentarer: