tisdag 8 november 2011

Uppskattat

Så har återigen en ny vecka börjat. Jag hålls inte överhuvudtaget med, veckorna framskrider med sån fart att innan jag fattat nåt så är det säkert jul! Som tur är det lillabrudens 3-årskalas innan det, och det kräver ju förstås en hel del planerande och arbete. Kan tänka mig att tiden går så jätte långsamt för en nästan 3-åring då hon VARJE dag frågar ifall det idag är hennes födis! Stackaren. Det känns så overkligt att om mindre än en månad fyller vår älskade dotter 3 år. Vart försvann tiden liksom? Har gått igenom gamla saker och kläder från babytiderna och måste visa er detta. Tänk att Li:s gamlamormor stickade yllefilten åt henne innan hon ens föddes och vi tog den med oss till BB





Ärligt sagt finns det ingen sak som betyder mera för mig. Tänk att min mormor suttit i timme efter timme, dag efter dag och stickat den åt sitt första barnbarnsbarn. Så otroligt uppskattat och vackert!

Tisdagen just around the corner och snart är det igen veckoslut. Seriöst. Crazy shit. Ja, och farsdag dessutom.

2 kommentarer:

  1. hemmamamman2011-11-08 09:48

    Vilken otroligt vacker filt!

    SvaraRadera
  2. Eller hur?! Mommon dom kan!

    SvaraRadera