tisdag 13 december 2011

Hemma

Ja, hej på er igen! Vilken resa! Det har tagit mig tills idag att recover från ett mycket händelsefullt men härligt veckoslut. Inte att jag inte ännu också gäspar som en dåre, men så småningom börjar det också lätta. Hade mycket program och kan inte fatta att man verkligen kan få sådär mycket gjort under 3 dagar men tydligen är det möjligt. Återkommer senare för just nu är jag för spaced out för att skriva något längre inlägg, men jag kan bjuda er på några bilder istället.


Från julmarknaden på Zürich Hauptbahnhof



Juleljus



Härlig julkonsert med barn i form av en julgran



Den vackra vyn i centrum




En av dom oändligt många fina blombutiker i Zürich



Nu ska jag jobba ett tag för att sen plocka upp min syster som ska till oss på besök. Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

  1. Men guuud så fint!!! :D ååååh! Jag blir helt salig och julstämningen fylls till kanten! Den blomaffären skulle man jobba i!

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Me too!! :)

    SvaraRadera