fredag 6 januari 2012

2011

Ja, jag vet, jag är sist ute med dethär. Har bara inte liksom haft tid. Men det är alltid lika roligt ( för mig själv) att ta en recap av hela förra årets bilder och händelser, det finns otroligt mycket som man redan hunnit glömma.

So here goes:

JANUARI










Jag fyndade bland annat världens skönaste och varmaste vantar för en mycket liten penning. Vi inledde året med en massa bakande. I mitten av januari började jag jobba heltid och Li började på dagis.

FEBRUARI






Även i februari bakade vi mycket och njöt av snön och kylan.

MARS










Började så småningom bli lite trött på vintern och snön, men så småningom började snön smälta. Li var ofta sjuk och vi var hemma från dagis, och jag hade lust att starta råddbloggen för såhär såg det ut hos oss konstant.

APRIL






Vi besökte Högholmen och tillbringade vappen på landet. Det var så otroligt fint där.

MAJ






Naturligtvis var vi på landet även på första maj, solen sken och vädret började bli varmare.



Till morsdagsgåva fick jag ett härligt växthus, jag blev så glad!





Vädret blev varmare och plötsligt var det sommar! Maken fyllde 30år, och det firade vi såklart.


JUNI




Nu var det sommar på allvar och vi njöt så otroligt mycket. Li blev kvitt blöjan på en dag. Var på bröllop i Karelen.

JULI








Sommarlov och härligt väder. Hade fullt hus här hos oss oftast, en massa härliga typer på besök. Simmade, grillade och vistades största delen av tiden utomhus.

AUGUSTI






Hängde en hel del i sunbedden, och började så småningom plocka in skörden från trädgården.

SEPTEMBER








Inledde pancake-lördagen och besökte loppisar.

OKTOBER










Fortsatte att snurra runt på loppisar, njöt av den fina naturen och plockade in resten av tomaterna och chilin som jag odlat. Svampskogen besökte vi också ofta med Jimi.

NOVEMBER






Fortsatte att besöka svampskogen, firade farsdag och började längta efter snö.

DECEMBER






Vi firade 3- och 30-årskalas,  jag åkte på födisresa till underbara Scweitz, hade en liten presentfabrik på gång och försökte finna dendär julfeelisen. Så var det plötsligt nyår och 2012!

Ett härligt år bakom oss, hoppeligen ett ännu härligare år framför oss. Tack till alla er som hälsar på här hos mig, känns otroligt fint att ni hänger med!

2 kommentarer:

  1. hemmamamman2012-01-07 09:55

    Ljuvliga bilder (som vanligt)! Trevlig fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  2. Tack! Och tack detsamma!

    SvaraRadera