torsdag 2 februari 2012

Våren


Dendär längtan efter fräscha och pigga färger kommer krypande in. Och i samma veva hamnar jag i det eviga tulpanträsket. Varje gång jag köper tulpaner tänker jag att kanske jag denhär gången lyckas hålla dom vid liv mera än 5 dagar, men än så länge har jag inte lyckats. Så det blir en hel del tulpaner alltså. Rosor har jag gett upp på, dom trivs inte hos oss överlag. Nejlikor däremot har jag bra flow med så dom får oftast hänga med från blombutiken. Men tulpaner, dom kämpar jag med.

Redan torsdag idag, vart har veckan försvunnit? Bara två dagar kvar av arbetsveckan och sen får vi ta veckoslut. Känns otroligt skönt! Ha en fin torsdag! 

2 kommentarer:

  1. Tulpaner är en klar favorit här också, enkla och stiliga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det stämmer. Hur länge lyckas du hålla dom vid liv?

      Radera