fredag 10 februari 2012

Vasfynd


 Hittade dessa små vaser på Ikea häromdagen, blev helt kär i dom! Att dom dessutom bara kostade 0,50€ gör ju att jag blev riktigt glad! Och på tal om blomrelaterat så lever en del av mina tulpaner ännu också, that's a first!

Hur som haver, skönt att ha en så gott som frisk flicka in da house och att det dessutom är fredag gör ju feelisen ännu bättre. Men hur kan det vara såhär kallt?? Seriöst? Termometern visade -26 grader på morgonen...det börjar vara absolut för kallt för mig. Tur att det finns varma yllesockor och sköna plädar att vira in sig i, och brasan som värmer så skönt.

Ha en skön fredag!

3 kommentarer:

  1. Oj vad fina!! Nu har jag också hittat hit till din nya blogg, jätte fin :) Hördu, du som har koll på allt möjligt, var tror du att jag sku kunna hitta en 80-tals färggrann halare/skiddress för vuxna? Sku behöva ha på mig på två olika polttaren inom kort. Har sökt på Huuto, men inte hittat. Har du råkat se på ngn kirppis eller liknande?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Good to have you back! :) Nä, har nog inte sett nånstans, men kollade på huuto och hittade denhär:

      http://www.huuto.net/kohteet/jussi-aito-retro-hiihtohaalari---koko-160/208322089

      Den kunde ju kanske gå på dig? Good luck!

      Radera
    2. Eller den är ju nog inte färggrann...Men det torde ju finnas på nån kirppis, eller kanske Lähetystori? Där har dom iaf oftast ganska härskiga kläder...

      Radera