söndag 9 december 2012

Justifiably hypad

Detta är inget sponsorerat inlägg

Vi har idag varit och promenerat runt omkring i Gamla stan bara för att suga i oss av den härliga julfeelisen som råder där. Gått in i en massa härliga butiker som bjuder på ett underbart sortiment av juliga/vintriga produkter.
 
Vi var naturligtvis även och kollade i Sevelyn, min favorit barnklädsaffär, som även säljer Voluspa-ljus. Har aldrig ägt ett Voluspa-ljus tidigare, ärligt sagt har jag alltid tyckt att dom är svindyra, men när hela butikens varor var med i kampanjen " ta 2, betala för 1" så kunde jag ju inte motstå. Den var ju egentligen gratis! Och vet ni, nu förstår jag hypen kring ljusen, dom är faktiskt helt gudomliga! Doftar heavenly och sprider doften runt hela huset.
 
Nu tänker jag värma glögg och äta pepparkakor och bara sitta i soffan och njuta av doften av jul. Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar