måndag 17 december 2012

Pinsamt

 
Så gick än ett veckoslut och idag är det exakt en vecka till julafton. Sjukt! Inga julklappar skaffade än, och idag när vi var på dagisets julfest så fattade jag mitt i allt att jag inte har något med åt dagispersonalen...Typ alla andra hade presenterna med sig. Så typiskt! Jag hämtar alltid presenterna typ sista dagen innan semestern, inte avsiktligen, men det råkar bara bli så. Kände mig som den värsta mamman ever. Igen.
 
Hur är det med er, har ni funnit julfeelisen redan? Jag tycker att jag inte i år riktigt hunnit med i svängarna och för första gången har jag nästan lyckats helt och hållet glömma bort julen. Det enda vi gjort i julväg är bakat pepparkakor och bytt till "julgardiner". Så vuxet att faktiskt ha skaffat julgardiner, hahahaha! Tidigare har jag ju sportat samma gardiner året om.

3 arbetsdagar kvar och sen tar vi en två veckors julsemester. Kan inte tänka mig något skönare! Nu ska vi börja se på film, hoppas ni haft en fin måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar