onsdag 12 december 2012

The kick-ass chocolate cake

 
Denhär choko-kakan bakade jag till födiskalaset. Hittade ett passligt recept som jag lite modifierade, och voilà. Måste ta och lägga upp receptet här på bloggen nån dag. Kakbottnet är just passligt saftig (kladdkaka-aktig), och frostingen pricket över i:et. To-die-for. Allvarligt.
 
Imorgon ska vi och titta på Lucia, Li har en Lucia-krona som hon ivrigt ser fram emot att få använda. Kommer säkert att bli riktigt spännande! Ha en härlig onsdag!

4 kommentarer:

  1. Ser supernami ut! Kan du snälla snälla skriva receptet? Jag vill överraska min man

    SvaraRadera
  2. mmm, vill oxå ha receptet. Ser supergott ut !!

    SvaraRadera
  3. Oj, den måste jag få baka imorgon!! Min syster fyller år o hon äääälskar choklad! Hinner du sätta ut receptet ännu idag?

    /Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker hinna lägga upp den ännu ikväll, senast på morgonen!

      Radera