onsdag 2 januari 2013

Guld värda

Detta är inget sponsorerat inlägg

Gott Nytt År allihopa!! Idag har varit vår sista lediga dag, imorgon börjar igen dagiset och hela vardagsruljansen. Å andra sidan är det roligt att komma till jobbet igen, men herregud vad skönt det har varit att vara hemma! Vårt hus t.ex. har säkert aldrig varit såhär städigt och rent förut, t.o.m. lakanen har jag hunnit/orkat stryka. Kanhända att den nya ljuvligt doftande linen sprayn har något med saken (och motivationen) att göra. Hittade den på Asko häromdagen, där fanns en hel del annat också från samma serie. Måste helt klart besöka butiken på nytt! Men ja, härligt har det varit här hemma.
 
Nyåret kom och gick, lika snabbt som alltid. Nu ska jag försöka få till stånd en recap av 2012. Får se när jag får den klar, hoppeligen innan mars. Nånej. Jag har inga nyårslöften, men ett kunde ju faktiskt vara att repa mig angående bloggens urusla uppdatering. Och berätta gärna hur jag kan förbättra bloggen, vad vill ni läsa mera/mindre om osv?
 
Hoppas ni haft en skön onsdag, och TACK för att ni kikar in här dag efter dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar