tisdag 29 januari 2013

Vårinspiration

Detta är inget sponsorerat inlägg.


Surfade mig fram till Ellos webshop och det hade kommit in en massa fint till våren! Härliga färger framförallt. Jag får uppenbarligen inredningsiver bara av att se på bilderna. Sammanställde ett kollage på sånt som jag starkt överväger att beställa därifrån. Hur fin är inte t.ex. den mintgröna pallen?? Eller den urfina förvaringsboxen i metall?? Den aprikosfärgade lampan?? Gardinerna? Läderpallen?? Ja, jag skulle vilja beställa allt! Den kommer varje år ungefär samtidigt, inredningsivern, och jag har kommit till den slutsatsen att det har allt att göra med faktumet att vi är på god väg mot ljusare tider och att hjärnan redan börjar förbereda sig för sol och sommar! Finns det andra som märkt samma? 

Vi kör med en liten inspirationsgallup idag, är ni med??

 

Vilken är din favoritbutik i vår? Kan vara en klädbutik eller en inredningsbutik, vad som helst! Hit me with your favorite webstore/store! 


Nu ska jag fortsätta jobba, ha en fin tisdag!

4 kommentarer:

  1. Den mintgröna pallen tycks bli en hit iår! Har sett den på många bloggar redan :) Förtillfället gillar jag mycket H&M Home produkter!!

    Ha en fin kväll!
    Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, H&M Home hör också till mina favoriter! Kiva att du kommenterade! :) Ha det bra!

      Radera
  2. Vad fina grejer du plockat ihop!! Ellos levererar! Tycker speciellt bra om Peroba, Moko Market och Riviera Maison i Hfors, alla har egna nätbutiker. Ha en fin vår!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Tack för din kommentar! Jo, ääälskar framförallt Peroba! Så sjukt fina grejer! Du med, ha det bra!

      Radera