söndag 17 februari 2013

Gårdagens fynd


Vi var ju på loppisrunda igår, eller tja, vet nu inte om man direkt kan kalla det till en runda när vi besökte två stycken loppisar, men i varje fall. Jag hittade den här härliga lilla vasen och Li i sin tur hittade ett Nalle Puh hus. Dels var detta även orsaken till varför vi inte besökte fler loppisar igår, Li var helt enkelt så ivrig över sitt fynd att hon ville hem snarast för att få börja leka.
 
Blev otroligt förtjust i min 2 euros vas och märker att jag denna vår känner något extra för det blå-vita. Jag har ju tallrikar i samma tema från tidigare, men när jag såg att Ikea fått en ny serie i samma färg-tema kunde jag inte låta bli att köpa. Här nedan är den mindre tallriken med lutballonger (som jag för övrigt älskar!) med förra veckoslutets cheesecake.


Nu ska jag på lenkki på tumis med Jimi medan Li och pappan är tillsammans på skidspåret. Sen blir det kramkalas med gudsonen och kakao i pulkabacken. Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar