torsdag 28 februari 2013

Vårfeeling


 Hej på er! Solen! Alltså ingen har ju säkert missat den!? Härligt! Och vet ni vad jag tycker att är helt det härligaste just nu? Jo, att när jag stiger upp på morgonen så är det nästan ljust ute! Och när jag kör till jobbet "hamnar" jag ha på mig solglasögon. Inte illa, verkligen inte illa! Imorgon går vi in i mars, vintern är allvarligt förbi snart och jag är taggad som bara den!

Jag var ju som sagt  och hälsade på min bror under helgen och kom hem först på måndagen, nu plötsligt märker jag att det ju redan är torsdag idag. Hemma är det ganska mycket på gång just nu, på söndagen kommer maken att infinna sig i Sälen för att delta i Vasaloppet och vi kommer att hurra så galet mycket hemifrån. Helt crazy, 90km på skidor, jag skulle dö! Respekt!

Gjorde ett litet kollage på sånt som jag själv tycker att är riktigt fint och passar i prinsessans rum just nu. Påslakanet är bara såååå sött! Men nu ska det jobbas och så styr jag kosan hemåt igen. Ha en fin (och hoppeligen SOLIG) torsdag!

3 kommentarer:

  1. Snyggt stuff! Härligt med vår i luften. Du är förrästen nominead på min blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo verkligen härligt! Tack, ska ta mig an det snarast! :)

      Radera