fredag 26 april 2013

Hmpf...


Heyheyhey! Vi har haft en riktigt fullspäckad vecka, det har bl.a. skaffats ny cykel åt minstingen i familjen, minstingens gudfars födis har firats, gården har städats och en stor björk har fällts på gården. Puuust I tell ya! Vedhuggning m.m. står alltså på schemat detta veckoslut. Hur har ni haft det då? Visst är det ljuvligt med vår?! Älskar't! Bilden ovan är tagen typ sista dagen av vintern då vi var på isen här vid oss. Konstigt hur snabbt snön sen försvann, eller hur!? Varje år tänker man att snön aldrig kommer att smälta och så gör den det på under en vecka. Typ. Så härligt!

Nu ska det jobbas och så tar vi veckoslut! Hoppas ni haft en fin vecka! 

Ja och förresten, ni kunde ju ge mig lite tips på vad ni skulle vilja läsa om här på bloggen? Vad ni skulle vilja se mer/mindre av osv? Märker i alla fall att bloggen just nu handlar mycket om växter och så, är ni helt uttråkade redan?

6 kommentarer:

  1. Terassinredning o trädgårdsmöbler, eftersom vi just håller på o förnya på den fronten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, ska definitivt ta och skriva ett inlägg om vår terass senare!

      Radera
  2. Ensamma mamman2013-04-28 18:33

    Jag tycker om din blandning med bakning-inredning-loppis-trädgård! :) Så fortsätt i samma stil bara!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen dina fina foton. Så sådana kan du ösa på med ifall du frågar mig. Och växter? jag visste inte att man kan få tillräckligt och isynnerhet i majmåndad:)
    Linnéa

    SvaraRadera