torsdag 12 september 2013

Ett tips


Hej på er! Jag brukar alltid så här års hålla utkik efter H&M:s nya Premium Quality produkter i nätbutiken. Priserna är riktigt förmånliga och kvaliteten mycket bra, i alla fall dom tidigare plaggen som jag beställt därifrån genom åren. Jag har två cashmere-tröjor och en cashmere-halsduk från tidigare och dom är faktiskt de plaggen jag använder mest under hösten och vintern främst för att dom är mjuka och varma men också för att dom är tillräckligt tunna för att kunna använda under t.ex. läderjackan. Nu såg jag att det kommit tröjor i merino-ull, den ska jag testa till näst. Leggingsarna från Paris Show kollektionen såg så mysiga och sköna ut att även dom var ett absolut måste den här gången!

Har ni några bra budget-tips som ni går och pantar på? 

Nu jobb och sen är det dags för Li att gå på danslektion igen. Har det faktiskt gått en vecka redan?? 

Ha en fin torsdag! 

2 kommentarer:

  1. Mitt bästa "budget-tips" är Part Two/Soaked In Luxury/Jackpot -outleten här på Drumsö Alltid hurja bra priser, typ ta tre betala för två, eller "allt på minst 50%", och detta på REDAN nedsatta priser. Typ ALLA mina jobbkläder kommer därifrån, och en hel del festklänningar etc.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det stället kommer jag ihåg redan från dom tiderna när jag bodde där! Part Two och Jackpot sålde dom då. Hade faktiskt helt glömt bort stället, tack, ska absolut ta en sväng där via nån dag!

      Radera