tisdag 17 december 2013

Årets julpynt


Hej på er! Två arbetsdagar kvar till jullovet, wohoo!! Jag ser helt otroligt mycket fram emot jullovet i år mest för att vi, hela familjen, är lediga i över en vecka tillsammans! Inget vinner det faktiskt. Jag har redan börjat plocka fram julpynt som vi ska pynta granen med i år. Eftersom vi tar in granen först på söndagen så har jag mer än tillräckligt med tid på mig. Jag brukar ju alltid efter julen reashoppa julpynt, så bl.a. dessa på bilden är bland dom nya som ska upp i granen i år. 

Hur är det med er då? Är ni förväntansfulla inför julen? Eller kanske rejält stressade? Otåliga att få julen undanstökad kanske? För mig är ju julen den bästa högtiden och jag orkar sällan stressa över den, men alltså vädret! What's up?! Nu visar termometern +6 grader ute, huuuu vad tråkigt! Jag hoppas verkligen på lite snö!

Nu ska det jobbas och sen styr jag kosan hemåt. Idag ska det kokas risgrynsgröt, min absoluta favorit! Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

  1. Nej, ingen stress här! Julen är härlig och jag njuter istället av den än stressar ;) Våran flicka är så lite ännu så hon behöver inte någo mycket presenter, och någon enstaka klapp ger vi till familjen. Och joo, snö tack! Det ser tyvärr ut att bli en svart jul..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter riktigt mysigt och skönt!! God jul!

      Radera