söndag 8 december 2013

Festivities


Hej på er!! Vi har verkligen varit upptagna på sistone, det har helt enkelt varit för mycket på gång. Vi fyllde ju år med Li på måndagen och firade med min familj förra söndagen. Den bästa presenten var då min syster överraskade oss med att komma på besök ända från Schweiz. Idag ska hon flyga tillbaka så vi har naturligtvis tillbringat så mycket tid som möjligt med henne innan hon åker. Igår hade vi dessutom barnkalas i huset och idag kommer det ännu en hel drös släktingar hit. Känns som om jag stått i köket dom senaste 2 dygnen, hihi.
 
Nu ska jag börja förbereda inför sista kalaset, thank god för det! Jag bjuder på en bild på vår 8-åring som bara blir gråare och gråare hela tiden, sötisen! Hoppas ni haft ett skönt veckoslut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar