måndag 30 januari 2012

Gamla Stan


På veckoslutet hann vi också med lite Gamla Stan i Borgå. På de två översta bilderna ser ni mina två favoritbutiker. Det sorgliga är att inredningsbutiken Two Rooms har stängt sina dörrar for good, enbart skylten står mera kvar. Barnklädsbutiken Sevelyn har däremot sina dörrar öppna, dit måste ni absolut gå ifall ni är i våra hoods! Älskade filtstövlarna är det enda rätta när mätaren ute visar -15 grader. Jag kommer troligen aldrig att bli trött på att gå i Gamla Stan, det är så otroligt vackert!

5 kommentarer:

  1. Nu har jag också hittat hit! Så fint du har det :) Men hur har du gjort när du fått med gamla bloggen hit? Svårt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hannah! Roligt att även du hittade fram! Och tack så mycket! Nä, inte alls svårt faktiskt. Du exporterar din gamla blogg från papper (den sparas på din dator som en fil) och så bara importerar du filen till nya bloggen. Du har ju redan allt tidskrävande gjort (layouten osv), så det torde gå på typ två röda att flytta över dina inlägg (+ kommentarer och allt)! Tror jag iaf. Lycka till!

      Radera
    2. Nej, hur jag än gör så får jag inte det att funka. Ändrade du på filen på något vis? När jag importerar den så kommer bara felkoder upp.

      Radera