måndag 11 mars 2013

Duracell


Veckoslutet bara rann iväg som vanligt. På fredagen hade vi tacokväll tillsammans med min bror och mamma, på lördagen shoppade vi och på söndagen njöt vi tillsammans av det underbart fina vädret.


Jag älskar den här tiden av året, känns som om all den energi som fattats mig i flera månader nu äntligen kommit tillbaka på en gång! När jag ännu för några veckor sedan hade så obegripligt svårt att ens komma upp ur sängen på morgonen, för att inte tala om den eviga tröttheten som pinade mig igenom dagen, så har jag nu äntligen fått energin tillbaka och känner mig utvilad och pigg när jag vaknar på morgonen. Har ju naturligtvis ljuset att tacka för det! Man blir ju så otroligt upprymd av det! Sommaren är snart här ska ni få se!
Hoppas ni fått en härlig start på veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar