torsdag 11 april 2013

Sånt som inspirerar


Här är ett collage på sånt som jag för tillfället får bra vibbar av. Älskar framförallt "jeanstrasmattadynan" från Ellos, får härliga sommarvibbar av den. Jag har börjat märka en förändring i mig själv angående den ljusare trädnyansen, vattenhyacint och bambu har börjat tilltala mig mera och mera. Hur är det med er, har ni märkt något liknande? Förvaringslådorna från House Doctor är bara så vackra, och i och med att vi har en massa småprylar (allt från hundratals pyttesmå minibarbie-kläder och skor till Legon) runt omkring i huset, är jag naturligtvis ett riktigt fan av allt som kan dölja dom även om det bara är för en liten stund. De går snabbt att städa undan och sånt diggar jag såklart! Och dessutom är det lätt för Li att själv städa undan leksakerna då hon vet vart sakerna ska.   

Hur är det med er, kliar det lika mycket i era fingrar som i mina? Att bli kvitt snön så att man kan börja gräva i marken igen? Jag har på känn att snön nog inom dom närmaste veckorna försvinner. Hur skönt är inte det?? Jag väntar som bara den på att få se ifall blomlökarna som jag planterade i blombänken på hösten fått liv i sig. Hoppashoppas! 

Nu ska det jobbas. Ha en fin torsdag! 

2 kommentarer:

  1. TACK för dina inspirationsbilder! man blir verkligen inspirerad att fixa om o köpa lite nytt :)

    Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Kiva att du diggar! :)

      Radera