måndag 30 september 2013

Vem annan än Isabel Marant


Som säkert alla redan vet kommer H&M ut med en kollaboration med ingen mindre än Isabel Marant i november. Detta kommer för mig att vara den mest got-to-have-kollektionen hittills helt enkelt av den orsaken att jag totalt älskar henne och hennes designs. Jag kunde faktiskt köpa varendaste plagg från kollektionen, men här har jag sammanställt mina absoluta favoriter. Alltså skinnbyxorna, gotta have them!! Jag har alltså en och en halv månad på mig att spara pengar, så inget shopping för mig ett tag framöver tror jag...Och sen måste man ju ännu ha otrolig tur med att faktiskt få tag på kläderna när dom kommer till butikerna. Men det är sen en annan femma det. 

Vad tycker ni om detta designersamarbete? Hiss eller diss?

Men hej måndag, här är du igen! Ha en bra start på veckan allihopa!

4 kommentarer:

  1. Gillar!! Koftorna <3

    SvaraRadera
  2. Gillar!! Koftorna <3

    SvaraRadera
  3. Hiss alla gånger. Skepparjackan är min favorit nu och alltid.

    SvaraRadera
  4. Hiss alla gånger. Skepparjackan är min favorit nu och alltid.

    SvaraRadera