tisdag 4 februari 2014

Bra start...not!


Hej på er! Skärpning angående bloggandet funkade inte än i alla fall som ni ser. En vecka sedan jag senast var här och kikade in, not good... Jag håller fortfarande på med diverse stickprojekt och dessutom har min syster varit här och hälsat på från Schweiz. Och som om detta inte vore nog så har vi tittat på White Collar så långt det går och dessutom fallit pladask för en annan urbra serie som vi nu knarkar som dårar. SUITS. Alltså Gabriel Macht, han är bara för bra! Tycker att serien dessutom börjar snart/ har nyss börjat på tv också. Kolla ifall ni inte har sett än! 

Där! Nu vet ni vad vi hållit på med den senaste veckan. Ja, och igår var jag med min syster och kollade på Ei Kiitos. Ville Virtanen hade i alla fall en otroligt irriterande roll, hua! Filmen var stundvis helt rolig men tycker att vi var dom enda som skrattade i salen, kanske inte andra tyckte att den var så rolig i alla fall? Ifall ni har sett den, vad tyckte ni?  

Jahapp, maken anlände just hem från träningarna. Nu blir det dags för Suits! Hoppas ni hade ett skönt veckoslut och har kommit bra igång med veckan!

2 kommentarer:

  1. Jag har också sett Ei Kiitos! Väntade mig mera av filmen måste jag säga. Nog skrattade jag ganska mycket till och med (och flera andra också faktiskt ;)) men ändå tyckte jag att den blev lite utdragen på nåt sätt. Ingen full tia i alla fall, snarare 8-. Ainoat oikeat var nog bättre (även om även den kändes onödigt lång).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, kanske vi bara råkade se filmen med ett gäng människor som saknade sinne för humor! Min syster sa samma sak, hon hade sett Ainoat oikeat kvällen innan. Måste absolut se den!

      Radera