måndag 10 februari 2014

Stickerier


Ny vecka och nya tag! Vi har haft sjukstuga här hemma, först var Li febrig förra veckan och nu har även jag feber. Lite trist men så är ju livet ibland. Under veckoslutet har vi latat oss och njutit av den lugna stämningen här hemma. Och jag har stickat klart ett par yllesockor åt Li som hon absolut skulle ha med sig till dagis idag för att visa de andra. Inte att de nu var något extra fina, men visst smäller hjärtat av då hon tycker att mammas stickerier är det finaste som finns?! Mitt nästa projekt är en halsduk åt henne, färgerna har hon själv valt och både hon och jag väntar ivrigt på att den ska bli klar, kanske inte av samma anledning, men i alla fall. Hihi.

Men nu ska jag hoppa in under täcket igen och försöka bli frisk. Ha en fin måndag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar