tisdag 11 februari 2014

Ett pudrigt fynd



Jag bara måste visa er vad jag fyndade på Zara häromdagen, en otroligt skön lång kofta av ylle och alpaca som dessutom var på rea för -70%. Älskar när det händer! Och att ha hittat just den rätta färgen dessutom gör mig såååå glad! På bilden ser koftan kanske lite för rosa ut, den är mera en blandning av puder och rosa i verkligheten. Hittade ytterligare en tröja av mulberry silke och bomull och en vinter-/vårjacka med avtagbart foder, båda på rea för -70%. Under vinterrean brukar jag satsa på tröjor och jackor av god kvalité helt enkelt för att plaggen oftast håller längre, är extra sköna, och för att man i bästa fall kan spara en massa pengar. Hur är det med er, vad brukar ni köpa på rea?

Jag känner mig lite bättre redan faktiskt, men tar igen mig ännu under ett berg av täcken med en skål full med godis och Netflix. Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar