tisdag 2 april 2013

Äääääälskar, hörni!


Wow! Så är påsken igen bara ett minne blott och chokokvoten är full en god stund framöver tror jag. Vi har latat oss och ätit gott, och dessutom fått njuta av min brors sällskap hela påsken. För en pojke i tjugoårsåldern är det oftast en hel del mer händelsefullt som gäller under lediga dagar, så vi var extra glada när han bestämde sig för att hänga med oss istället. 


Våra ärter har vuxit massor, dom smakar himmelskt på smörgåsen! Nu måste vi nog snart så till, vi har nämligen just ätit upp allt. Har jag förresten sagt att jag älskar våren?? Haha, visst nästan varje dag!? Men så är det bara, älskar att det är ljust ute när man vaknar och när man kommer hem från jobbet, älskar att mina växter börjat växa igen, älskar att man t.o.m. ser sina grannar igen! Ja, älskar allt annat än lukten av hundskit på gatorna. Och vet ni, även hundskiten är ett minne blott om en månad ska ni se!


Jag fick en ordentlig energiboost av allt latande och inredde om vårt sovrum under påsken, men mer om det nån annan gång då jag fått det fotat ordentligt. Nu ska vi ut i solen! Ha en fin tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar