fredag 3 januari 2014

Bortrensat


Julgranen har åkt ut och största delen av julpyntet likaså. Ljusslingor och sånt får gärna stanna kvar tills ljusare tider dock. Hur är det med er, har ni ännu julgranen inne? Julgranen i sig var inget problem, den barrade inte eller så, men jag helt enkelt tröttnade på den...nu fick favoritfåtöljen återvända till sin egen plats och som kompis flyttade jag brickbordet från tv-rummet. Med på bilden rymdes inte mitt olivträd som faktiskt börjar vara rätt så enorm, måste ta och fota den en annan dag istället. Och tydligen lever vi ännu i december enligt kalendern, det måste åtgärdas snarast, hehe!

Så skönt med fredag idag, jag har varit på jobb igår och idag och det känns riktigt skönt att igen ha ett förlängt veckoslut att se fram emot. Under veckoslutet ska jag ta och fota lite här hemma och bl.a. visa er ett rum som jag inrett om helt och hållet! Stay tuned!

❤ Men nu, skön fredag allihopa!! ❤

2 kommentarer:

  1. Alldeles ljuvlig liten fotpall! Vi har fortfarande julgranen inne, trots att jag i samband med storstädningen försökte övertala sambon att slänga ut den. Och visst är den ju fin, sprider ett härligt varmt sken i mörkret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så sant, det brukar ju vara den enda anledningen till varför man överhuvudtaget har granen inne efter julen, det är ju så förbannat mörkt annars!! :) Tack, älskar också fotpallen!!

      Radera