lördag 29 mars 2014

Gissa middagen?


Hej på er! Det är säkert inte svårt att gissa vad vi ska äta till middag i dag? Samtliga i familjen älskar avokado och när det är flera månader sedan vi senast åt rätten så ska det minsann njutas i dag! 

Den senaste månaden har jag så gott som skött hela vardagsrumban helt ensam och märker att bloggen lidigt på grund av detta. På kvällen när jag äntligen fått Li i säng och har en stund bara för mig själv märker jag att jag inte har hunnit ta några bilder alls under dagens lopp och således inte har så mycket att bjuda er läsare heller...Från och med nästa vecka borde dock situationen normaliseras och så småningom borde jag igen komma igång med bloggandet, så bare with me folks!

Nu tänker vi gå ut i solen och njuta av det fina vårvädret! Ha en fin lördag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar