onsdag 5 mars 2014

Solsken


Hej på er! Har det faktiskt gått en vecka sen mitt förra inlägg?? Jag som tycker att det bara gått några dagar sen jag var här senast... 

Vi har ett fullspäckat veckoslut bakom oss, lördagen tillbringades på den årliga "fastlags-festen" och på söndagen var det dags för födelsedagskalasande. Början av denna vecka har jag inget minne av (sömnbristen har utan tvivel något med saken att göra), och så insåg jag plötsligt att det faktiskt redan är onsdag idag och att det bara är två arbetsdagar kvar innan vi igen får ta veckoslut! Thankfully!

Hur har ni haft det? Visst är det härligt med lite sol och plusgrader? Jag njuter som bara den! Och passar på att fota här hemma under såna dagar. Älskar ljuset!

Men nu, ha en fin onsdagkväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar